آخرین عناوین

شنبه 17 تير 1402-17:20 کد خبر:120361

رئیس پلیس فتای مازندران اعلام کرد:

برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در شبکه‌های اجتماعی با همکاری سپاه کربلا

رئیس پلیس فتای مازندران از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی با همراهی معاونت فضای مجازی سپاه کربلا خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سامع خورشاد گفت: فضای مجازی همچون دنیای واقعی بستر بروز و ظهور ایده‌ها و اشکال و فرم‌های مختلف رفتاری است و طبعاً به سبب گستردگی و فراگیری و عمق نفوذش، این روزها از اهمیت بیشتری در اشاعه ارزش‌ها و هنجارها برخوردار است.

براساس این گزارش، وی افزود: این عملیات‌ها با بهره‌ گیری از ظرفیت‌های تخصصی در اختیار و همچنین با کمک تیم‌های رصد معاونت فضای مجازی سپاه استان پایش شبانه‌ روزی هرگونه فعالیت مجرمانه حول محورهای ترویج و اشاعه فحشاء و موارد سو اخلاقی انجام می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان مازندران تصریح کرد: با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص اشاعه و ترویج فحشاء در فضای مجازی نظیر ترغیب به بی‌حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق و غیره تمهیداتی صورت گرفته است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی اظهار داشت: تا کنون با انجام هزار و ۷۰۴ رصد عام با همکاری معاونت فضای مجازی سپاه صورت گرفته، تعداد هزار و ۳۷۲ مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر ۳۷۵ فقره اقدام قضائی و عملیاتی شامل تذکر داده شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :