آخرین عناوین

سه شنبه 13 تير 1402-20:50 کد خبر:120286

با صدور حکمی از سوی رئیس ستاد امر به معروف کشور صورت گرفت:

انتصاب دبیر جدید ستاد امر به معروف مازندران

با صدور حکمی از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سرپرست جدید دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، با صدور حکمی از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، غلامرضا عبدی به عنوان سرپرست دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش، آیین معارفه سرپرست دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به ریاست محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و ریاست ستاد مازندران و با حضور فیروزی مدیر کل حوزه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، مسئولین و اعضای ستاد استان در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در ساری برگزار شد.

غلامرضا عبدی از چهره‌های با تجربه، انقلابی و فعال استان مازندران می‌باشد که سابقه خدمت در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تصدی معاونت‌ها و ادارات کل مختلف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

وی به پیشنهاد نماینده معزز ولی فقیه و ریاست ستاد استان و با صدور حکم از سوی آیت الله صدیقی ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان سرپرست دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران منصوب شد.

به گزارش خزرتیترخبر، در این مراسم از تلاش‌های مهرداد محمدی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به پاس تلاش‌های مجاهدانه در طول ۳ سال تصدی این مسئولیت تقدیر شد./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :