آخرین عناوین

دوشنبه 12 تير 1402-18:27 کد خبر:120262

رئیس پلیس اسلامشهر خبر داد:

شاخ غول‌های اسلامشهر شکست

رئیس پلیس اسلامشهر گفت: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور مأموران پلیس موفق به دستگیری ۱۶۹ اوباش مخل نظم و آرامش شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدرضا علیزاده گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد

براساس این گزارش، رئیس پلیس اسلامشهر افزود: در این طرح مأموران پلیس موفق به دستگیری ۱۶۹ اوباش مخل نظم و آرامش دستگیر شدند و ۱۱۶ قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو قمه شمشیر و تیزی کشف شد .

علیزاده ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح ۲۷ سارق و ۲۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی درباره جرائم افراد دستگیر شده گفت: ایجاد ناآرامی و نگرانی برای شهروندان و خانواده‌ها ، حمل سلاح سرد ، سرقت و حمل و توزیع مواد مخدر ازجمله این جرائم بود.

علیزاده با اظهار اینکه هماهنگی‌های ویژه با دستگاه قضایی برای دستگیری این قبیل افراد مجرم صورت پذیرفته است گفت: دراجرای این طرح پلیس مقتدرانه درمقابل افرادی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازد خواهد ایستاد.

این افراد سر خیابان می‌ایستادند و با بازوهای خالکوبی شده و جملات رکیک برای رهگذران قدرت نمایی می‌کردند تا جایی که قمه‌شان را دور سرشان می‌چرخاندند و با عربده کشی وشکستن شیشه‌های مغازه ها، کاسبان محل را به رعب و وحشت می انداختند گاهی هم با متلک گویی امنیت زنان را به مخاطره می‌انداختند تا اینکه پلیس اسلامشهر دریک عملیات مقتدرانه شاخ این غول‌های شهر را شکست و آرامش را به مردم برگرداند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را ازطریق تماس باسامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما درمیان بگذارند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :