آخرین عناوین

يکشنبه 11 تير 1402-13:16 کد خبر:120235

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران هشدار داد:

برخورد با مدیران در ارائه خدمات به ساخت‌ وسازهای غیرمجاز

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: هیچ مدیری حق دادن انشعاب‌های آب، برق، گاز و تلفن به ساخت‌ وساز غیرمجاز در استان را ندارد و با مدیران خاطی برخورد می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد توکلی پیش از ظهر امروز با اشاره به اقدامات استانداری مازندران در حوزه عمرانی، اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید تلاش کنیم که مردم خدمات دولت جمهوری اسلامی را به خوبی لمس کنند.

براساس این گزارش، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، خاطر نشان کرد: نُرم پروژه‌های استان مازندران سالانه هزار و ۲۰۰ پروژه بود که امسال در دهه فجر ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسید و بخشی هم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌ت مام در استان مازندران از گذشته وجود داشته که با اقدامات انجام شده، تعداد پروژه‌های نیمه ‌تمام استان مازندران به ۳ هزار پروژه رسیده است، گفت: سیاست دولت تکمیل پروژه‌های نیمه ‌تمام است.

توکلی، مهمترین اولویت دولت در اجرای پروژه‌های عمرانی را توجه به مناطق محروم اعلام کرد و افزود: این موضوع را در استان مازندران هم در برنامه کاری خویش قرار می‌دهیم.

وی در ارتباط با کاهش بروکراسی اداری در اجرای پروژه‌های عمرانی و کاهش مدت زمان اجرای پروژه‌ها در استان، گفت: یکی از دلایل طولانی شدن پروژه‌ها در استان مازندران مستندسازیِ اجرای پروژه‌ها اعلام شده است.

وی ادامه داد: در شهرها موضوعات راه، آب و توسعه فرودگاه‌ها از برنامه‌های محوری است که تقویت خدمات شهری با استفاده از توان شهرداران را برنامه‌ریزی کردیم.

توکلی با اعلام اینکه مازندران از کمترین میزان آزاده ‌‌راه برخودار است، افزود: ایجاد آزاد راهِ قائمشهر به میاندورود در دستور کار است، تکمیل آزاد راهِ تهران‌چالوس هم به صورت ویژه در برنامه کاری دولت قرار دارد.

وی در ارتباط با ساماندهی پسماند، افزود: به‌ زودی سازمان پسماند مازندران در استان ایجاد می‌شود و مسئول آن در استان معرفی می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: کارگروهی در ذیل این سازمان شکل گرفته و همه اقداماتی را که در حوزه پسماند انجام می‌شود ساماندهی می‌کند.

سازمان پسماند در استان مازندران در سال ۹۸ تشکیل شده بود و حتی مدیر مربوطه نیز معرفی شده بود، اما امروز سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه پیش از این مدیر سازمان پسماند مازندران معرفی شده بود، گفت: چارت سازمانی این مجموعه در گذشته تعریف نشده و مدیریت پسماند در استان تحت عنوان موسسه پسماند بوده، اما بنا داریم که در این دولت، رئیس سازمان پسماند استان مازندران را معرفی کنیم.

به گزارش خزرتیترخبر، وی در ادامه درباره ساخت ‌وساز غیرمجاز در استان و دادن خدماتی مثل آب و برق و گاز به این گونه ساخت‌وسازها که یکی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان عنوان کرد؛ مشکلی برای دادن انشعاب‌ها به این واحدها نداریم، گفت: هیچ مدیری اجازه اقدامات جزیره‌ای را ندارد، با اداراتی که نسبت به ارائه خدمات به واحدهای غیرمجاز اقدام کنند برخورد می‌شود. در کنار آن نیز پیشنهاداتی را برای ساماندهی غیرمجاز داریم اما دستگاه‌های متولی ملزم هستند که اقدامات مناسب را داشته باشند و ترک فعلِ هیچ مدیری در این زمینه قابل اغماض نیست./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :