آخرین عناوین

جمعه 26 خرداد 1402-11:37 کد خبر:119908

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محورهای کندوان و هزار یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات شمال، گفت: محور کندوان درصورت ترافیک یک‌طرفه می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر ارتفاعات کیاسر، گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان مه‌آلود است‌.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه از لحاظ تردد ترافیکی روان در سطح محورهای شمال حاکم است، افزود: از لحاظ جوی هم در سطح محورها شاهد بارش پراکنده باران و لغزندگی مقطعی هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از صبح امروز در محور هراز اجرا شده است.

جهان‌تاب درباره یک‌طرفه شدن محور کندوان، یادآور شد: اعمال این محدودیت منوط به شرایط جوی سطح محور است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی رانندگان از توقف و ترددهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

به گزارش خزرتیترخبر،مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی که از ظهر روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در جاده‌های مازندران آغاز شده است تا روز شنبه ۲۷ خرداد در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

محدودیت تردد در جاده کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۶ خردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود بوده و آمد وشد خودرو‌ها از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

محدودیت تردد در جاده هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع است.

محدودیت تردد موتور سیکلت

بر اساس آن تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی قبلی اجرای این محدودیت‌ها لغو می‌شود.

وضعیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت و محدوده درون شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :