آخرین عناوین

پنجشنبه 25 خرداد 1402-8:16 کد خبر:119891

فقط تا پایان ساعت اداری امروز:

25 خرداد آخرین مهلت استعفای برای شرکت در انتخابات/نگاهی به استعفاها در مازندران

داوطلبان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری امروز از سمت خود استعفاء دهند.


به گزارش خزرتیترخبر، داوطلبان انتخابات این دوره مجلس که به هر دلیلی تاکنون موفق به استعفای از مسئولیت در بخش‌های دولتی نشده‌اند، می‌توانند در زمان باقیمانده و حداکثر تا پایان ساعت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.

براساس این گزارش، داوطلبان برای آگاهی لازم از شرایط به پرتال‌های وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود. 

چه کسانی رفتند و چه کسانی می روند ؟!

از گوشه کنار مازندران خبر می رسد برخی مدیران استان در طی روزهای گذشته استعفای خود را تقدیم کرده و برخی دیگر نیز برای بهره مند شدن از فضای تبلیغاتی موجود در لحظات پایانی اعلام استعفا خواهند نمود .

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را شاید باید اولین مدیری دانست که با یک استوری در فضای مجازی ، استعفای خود را اعلام کرد ، جوادی در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آمل ، نامزد شده بود .

از قائم شهر هم خبر می رسد « رحیم فولادی » رئیس دادگستری قائم شهر هم از سمت خود استعفا و برای حضور در رقابت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ آماده می شود .

در این حوزه انتخابیه همچنین « یزدانی » رئیس اداره بهزیستی قائم شهر نیز استعفا و برای نامزدی اعلام آمادگی خواهد کرد .

از نکا هم خبر می رسد ، عبدالرضا بابایی فرماندار این شهر همانطور که پیش بینی می شد ، استعفای خود را تقدیم وزارت کشور کرده و همچون دوره قبل وارد عرصه رقابت های انتخاباتی خواهد در حزه انتخابیه ساری و میاندرود خواهد شد .

در استانداری مازندران هم ، دو استعفا شکل گرفته است، اولین استعفا مربوط به رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار است که گفته می شود از حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت وارد عرصه رقابت های انتخاباتی خواهد شد .

علی رجبی وندچالی از مدیران ستادی استانداری مازندران نیز از سمت خود کناره گیری کرد ، وی اهل ساری است و از دولت گذشته تاکنون مدیرکل ثبت احوال و امور اجتماعی استانداری مازندران را تجربه کرده است.

یکی از استعفاهای زود هنگام انتخاباتی مربوط می شود به کمیته امداد استان مازندران که « بشیر عالیشاه » برای نامزدی در انتخابات مجلس آینده از حوزه انتخابیه نکا ، بهشهر و گلوگاه از سمت مدیرکلی کناره گیری کرده است .

در فریدونکنار هم ، شهردار این شهر در این روزها استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرده است .

محمد حسین فقیه ، شهردار جویبار هم یکی از مدیرانی است که در موعد مقرر استعفا داده تا در انتخابات اسفند ماه امسال وارد رقابت های انتخاباتی شود .

از بابل هم خبر می رسد که حسن نتاج از مدیریت بیمارستان شهید بهشتی بابل استعفا تا خود را برای انتخابات پیش رو آماده کند، حسن نتاج در دوره قبل با آرای قابل قبول نفر سوم انتخابات بابل شد.

حسین صیادنیا ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران هم صبح امروز استعفای خود را اعلام کرد تا در رقابت های انتخاباتی اسفند امسال از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود حضور یابد .

به گزارش خزرتیترخبر، پیشتر نیز عالیه زمانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت حضور در انتخابات استعفا داد.

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :