آخرین عناوین

چهارشنبه 24 خرداد 1402-10:47 کد خبر:119869

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

مرکز مدیریت راه های مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه در محورهای ارتباطی این استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مرکز مدیریت راه های مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه در محورهای ارتباطی این استان خبر داد.

براساس این گزارش، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران ، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۴ خرداد تا روز شنبه ۲۷ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ خردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا ودر غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودروهای سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش خزرتیترخبر،اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :