آخرین عناوین

چهارشنبه 24 خرداد 1402-8:29 کد خبر:119865

هواشناسی مازندران اعلام کرد:

هوای گرم؛ مهمان موقت مازندران

هواشناسی مازندران با اشاره به تدوام هوای گرم و شرجی در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی کرد که از روز پنجشنبه از شدت گرمای هوای این استان کاسته شود.


به گزارش خزرتیترخبر، هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که در ۴۸ ساعت آینده در ساعات بعد از ظهر و شب شاهد بارش رگبار باران و رعد و برق در مناطق غربی و ارتفاعات استان خواهیم بود.

براساس این گزارش، طبق پیش بینی هواشناسی، از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده ضمن کاهش شدت گرما در ساعت بعدازظهر در ارتفاعات بارش رگبار باران دور از انتظار نخواهد بود.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می‌دهد که با کاهشی شدن دمای هوا، متوسط دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۳۱ تا ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری با چند درجه کاهش در روز حمعه به ۲۸ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

در مناطق غربی مازندران نیز دمای هوا از ۲۷ تا ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری با چند درجه کاهش در روز جمعه به ۲۵ تا ۲۶ درحه سانتی گراد بالای صفر می رسد و دمای هوا در مناطق کوهستانی نیز از ۲۷ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری با چند درجه کاهش در روز جمعه بین ۲۱ تا ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هواشناسی شرایط جوی مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه را صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر و شب با رشد ابر در در مناطق غربی و ارتفاعات استان با وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی کرده است.

شرایط جوی مازندران از روز جمعه تا شنبه هفته آینده نیز نیمه ابری گاهی ابری با وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده و کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.

داده‌های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می‌دهد که بندرامیرآباد با ثبت دمای ۳۴.۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و آلاشت با ۲۴.۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گزارش خزرتیترخبر، دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرمترین ساعت به ۳۳.۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. وضعیت دریای خزر طی امروز و فردا با موج کوتاه پیش بینی شده است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :