آخرین عناوین

دوشنبه 8 خرداد 1402-19:55 کد خبر:119561

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری خبر داد:

تبرکشی برای نگهبان پارک جنگلی!!

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: فردی که قصد حمل چوب از پارک جنگلی مرزنده ایزدشهر را داشت برای نگهبان این پارک تبر کشید.


به گزارش خزرتیترخبر، فیلمی از درگیری یک فرد با یک قرق بان در جنگل ایزدشهر شهرستان نور محدوده مرزنده منتشر و اعلام شد نگهبان این جنگل پس از مشاهده فردی که در حال حمل چوب آلات جنگلی با یک دستگاه تیلر بود به او هشدار می‌دهد اما آن فرد با تبری که در دست دارد او را تهدید می‌کند و نگهبان هم با وجود این تهدید از مسئولیتی که بر عهده داشت کوتاه نمی‌آید.

براساس این گزارش، ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری، با بیان اینکه این عرصه در قالب پارک جنگلی به شهرداری ایزدشهر واگذار شده است، گفت: این منطقه جنگلی اکنون زیر نظر شهرداری این شهر اداره می‌شود.

وی افزود: فردی که با تبر مورد تهدید قرار گرفت مامور یگان حفاظت از منابع طبیعی و قرق بان ما نیست بلکه نگهبانی است که از طرف شهرداری در آنجا بکار گرفته شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری ادامه داد: اگرچه شهرداری ایزدشهر باید پیگیر این موضوع باشد اما اداره منابع طبیعی نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود برای این موضوع پرونده تشکیل داده است.

ذکریایی گفت: فرد متخلف شناسایی و برای دستگیری او نیز اقدام شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، علی اصغر مسلم پور شهردار ایزدشهر با تایید اینکه متولی این پارک جنگلی شهرداری است، گفت: قرار شد نگهبان این پارک جنگلی در خصوص اتفاقی که افتاده است، گزارشی تهیه کند که پس از دریافت گزارش از طریق وکیل اقدامات قانونی انجام خواهد شد ولی هنوز گزارش این حادثه به دست ما نرسیده است./باشگاه خبرنگاران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :