آخرین عناوین

يکشنبه 7 خرداد 1402-12:20 کد خبر:119535

فرمانده انتظامی گلوگاه اعلام کرد:

دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی

فرمانده انتظامی گلوگاه، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های‌ اجتماعی می‌کرد، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمودکلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بارگذاری تصاویرغیراخلاقی در شبکه‌های‌ اجتماعی می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: خانمی با ارائه شکایتی به پلیس فتا عنوان کرد؛ مدتی است یکی از آشنایان، تصاویرم را در بستر شبکه اجتماعی برای من و خانواده‌ام ارسال می‌کند که مربوط به مدتی قبل بوده و مرا تهدید به انتشار وسیع آنها کرده است.

براساس این گزارش، وی گفت: پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و پس از بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و مستندات جمع‌آوری شده، مشخص شد که مزاحم اینترنتی همان فرد مورد ادعای شاکی است، که پس از هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه بیان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه‌ کننده قصد فریب پلیس را داشت اما با هوشیاری کارآگاهان سایبری، لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه‌ خود را انتقام از شاکیه عنوان کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، کلوانی، به کاربران فضای مجازی هشدار داد: کاربران به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :