آخرین عناوین

چهارشنبه 3 خرداد 1402-12:54 کد خبر:119458

فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

درگیری منجر به قتل در پارک نوشیروانی بابل/ دستگیری عاملان چاقوکشی در بیمارستان نور

فرمانده انتظامی بابل از درگیری و چاقوکشی منجر به قتل در پارک نوشیروانی این شهر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر،حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته طی درگیری در زمین ورزشی پارک نوشیروانی بابل، یک جوان حدود ۲۰ ساله بر اثر جراحت چاقو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

براساس این گزارش، شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل در این زمینه از وقوع درگیری منجر به چاقوکشی حین بازی بسکتبال خبر داد و گفت: در این حادثه جوانی ۲۰ ساله به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به مرکز درمانی جان باخت و به قتل رسید.

وی افزود: با حضور سریع و به موقع ماموران پلیس در صحنه، قاتل که فردی ۲۶ ساله  است، در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: تحقیقات تکمیلی از سوی مراجع انتظامی و قضائی در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری عاملان چاقوکشی و درگیری در بیمارستان نور

براساس همین گزارش، علی اکبر قلی پور اظهارکرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع چاقو کشی در بیمارستان نورموضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و با حضور مأموران در محل دونفرازعاملان درگیری شناسایی و دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد:هر دو متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف وعلت انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، قلی پور در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم و امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افراد خاطی بدون اغماض و با شدت برخورد خواهد کرد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :