آخرین عناوین

چهارشنبه 3 خرداد 1402-12:54 کد خبر:119457

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد:

آغاز اعزام حجاج مازندرانی به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین گروه حجاج مازندرانی امروز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، نخستین گروه حجاج مازندرانی امروز عازم سرزمین وحی شدند.

براساس این گزارش،مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در این‌باره اظهار کرد: بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ زائر و عوامل کاروان‌ها در قالب ۱۹ پرواز، از امروز عازم مدینه منوره می‌شوند و اعزام حجاج به ‌مدت ۷ روز از فرودگاه بین المللی شهدای ساری ادامه خواهد داشت.

سعدالله وطن‌خواه وی با اشاره به آمادگی فرودگاه شهدای ساری با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه‌ خدمات و تشریفات پروازی به حجاج بیت‌الله الحرام، افزود: براساس سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی، امسال تمام زائران با استفاده از ظرفیت داخلی و ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعزام و پذیرش می شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام اینکه امسال از فرودگاه ساری سه پرواز برنامه‌ ریزی شده است، گفت: نخستین پرواز ساعت پنج بامداد، پرواز دوم ساعت ۱۲:۴۰ و پرواز سوم هم ساعت ۱۷:۴۰ امروز است.

سیدعباس اسماعیلی مدیرکل حج و زیارت مازندران نیز با اشاره به اینکه امسال ۳۰ کاروان با ظرفیت ۴هزار و ۴۱۲ نفر عازم مدینه منوره می‌شوند، اظهار کرد: اعزام حجاج از امروز از فرودگاه ساری آغاز شد.

وی درباره خصوصیت حج امسال، تصریح کرد: یکی از شرایط خاص حج امسال میانگین سنی بالا است که از این لحاظ سال خاص به‌دلیل میانگین سنی بالا است و مستلزم برنامه‌ریزی جامعی است.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: امسال مسن‌ترین زائر متولد پنجم تیر ماه سال ۱۳۱۱ و جوان‌ترین زائر مازندرانی هم متولد ۱۴ تیر ماه سال ۸۹ است./فرودگاه مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :