آخرین عناوین

سه شنبه 2 خرداد 1402-12:48 کد خبر:119434

چه کسی پاسخگوست ؟

اختلال تلفن های همراه اول در مازندران /عدم پاسخگویی مخابرات

اختلال شدید در تلفن های همراه از ساعات اولیه صبح امروز در استان مازندران موجب اعتراض مشترکان شد .


به گزارش خزرتیترخبر، مشترکان تلفن همراه مازندرانی از مناطق مختلف استان خبر دادند که از صبح امروز شبکه تلفن های همراه اول دچار اختلال شدید گردید .

براساس این گزارش، یکی از مشترکان تلفن همراه اول به خبرنگار ما گفت : از صبح برای تماس با موبایل کلافه شدیم و تا کنون هم این مشکل رفع نشد و امکان تماس با دیگران را نداشتم .

وی در توضیح چگونگی این اختلال افزود : درمواردی هیچ صدای بوغی یا آهنگ پیشوازی از تلفن مقابل شنیده نمی شود و پس از 40 یا 50 ثانیه پایان تماس را نشان می دهد .

یکی دیگر از کاربران همراه اول هم با انتقاد شدید از این اپراتور اظهار کرد : الان که فصل حضور مسافران در مازندران نیست که بهانه شلوغی خطوط را مطرح نمایند .

این مشترک که خود را دانشجو معرفی کرده است ادامه داد : شماره مقابل روی صفحه نمایش موبایلم نشان داده می شود اما پس از چند ثانیه صدایی از طرف مقابل شنیده نمی شود و بارها تکرار و تماس بنده نیز بدون نتیجه مانده است .

این اختلال متاسفانه همچنان تا لحظه انتشار این خبر ( 11 و 45 دقیقه صبح سه شنبه 2 خرداد 1402 ) ادامه داشته و تاکنون دلیل آن از سوی همراه اول یا شرکت مخابرات مازندران اعلام نشده است.

به گزارش خزرتیترخبر، به نظر می رسد اپراتور همراه اول باید هر چه سریعتر ضمن عذرخواهی از مردم مازندران نسبت به رفع اختلال و جبران آن اقدام نماید./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :