آخرین عناوین

جمعه 29 ارديبهشت 1402-11:21 کد خبر:119347

رئیس هیات نجات غریق مازندران خبر داد:

آغاز طرح‌های دریا از اول خرداد/افزایش نقاط حادثه‌خیز در ساحل خزر

رئیس هیات نجات غریق مازندران گفت: تعداد نقاط حادثه‌خیز در سواحل مازندران از ۴۲۰ نقطه به ۵۵۵ نقطه افزایش یافته است.


به گزارش خزرتیترخبر، نقی کریمیان درباره آغاز طرح‌های دریا در سواحل مازندران، اظهار کرد: آیین افتتاحیه طرح ملی ساماندهی سواحل و مانور امداد و نجات ساحلی امروز در ساحل فریدونکنار برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، وی با اشاره به افتتاحیه نخستین پایگاه دریایی شمال کشور در فریدونکنار، افزود: از یکم خرداد طرح دریا در سواحل مازندران آغاز می‌شود.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران به استقرار یک‌هزار و ۶۰۰ ناجی غریق در ۵۵۵ نقطه حادثه‌خیز از دریای مازندران اشاره کرد و گفت: تعداد نقاط حادثه ‌خیز در سواحل مازندران از ۴۲۰ نقطه به ۵۵۵ نقطه افزایش یافت که هم بحث پسروی و هم آزادسازی افزایش نقاط حادثه ‌خیز را به دنبال داشت.

کریمیان بیان کرد: همانند سنوات گذشته از خرداد ماه در سواحل مازندران مستقر می‌شویم که انتظار این است مردم با ما همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال حضور ما در سواحل خزر محکم‌تر و پررنگ‌تر شد و با پشتیبانی که قرار شد توسط جمعیت هلال‌احمر صورت گیرد با این نگاه حتما کاهش غریق خواهیم داشت که لازم است در این امر همه مشارکت کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: امسال بحث هوشمند سازی سواحل مازندران را داریم که باید به بار بنشیند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :