آخرین عناوین

دوشنبه 4 ارديبهشت 1402-17:47 کد خبر:118836

فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد ریالی خرید برنج در بابل

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که با وعده پوچ عرضه و فروش برنج به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ،خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد زمان شالیکار از دستگیری فردی که با وعده پوچ عرضه و فروش برنج به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ،خبر داد.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی بابل در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان بابلی و سایر نقاط این استان مبنی بر اینکه فردی از سایت های تبلیغاتی با وعده فروش برنج مرغوب و ارزان آن هارا فریب و اقدام به کلاهبرداری نمود، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان مدعی بودند در یکی از برنامه های پیام رسان در زمینه فروش برنج ارزان قیمت با کیفیت مرغوب مواجه شده که پس از درخواست سفارش و واریز وجه به حساب سایت تبلیغاتی، فرد مورد نظر از تحویل برنج خودداری و دیگر پاسخگو تماس تلفنی نبود.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص متهم را که متواری شده بود در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خزرتیترخبر، شالیکار در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به ۱۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از۳۰ شهروند اقرار کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :