آخرین عناوین

دوشنبه 4 ارديبهشت 1402-17:47 کد خبر:118835

با حکم سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران صورت گرفت:

انتصاب سرپرست جدید ورزش و جوانان قائمشهر

طی حکمی از سوی سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران، سرپرست جدید ورزش و جوانان قائمشهر منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، عادل عالیشان سرپرست اداره ‌کل ورزش و جوانان مازندران، در حکمی فرشاد آذری را به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر منصوب کرد.

براساس این گزارش،در آئینی که به همین مناسبت ظهر امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت با حضور عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، معافی و آری مسئول حراست و بازرسی اداره‌ کل، مهدیان مسئول امور اداری، درویشی نماینده باشگاه نساجی و پرسنل اداره ورزش و جوانان قائمشهر، مسئول جدید این اداره معرفی شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره ‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم معارفه ضمن تقدیر از زحمات فرشید قدیمی و خانم اعلایی در دوران سرپرستی، گفت: شهرستان قائمشهر دارای ظرفیت بالایی در ورزش است و این اداره از حجم بالایی از کار و فعالیت برخوردار است و زمان و انرژی زیادی می‌خواهد.

وی افزود: این شهر علاوه بر قهرمانان زیاد، سرمایه بزرگی مثل نساجی دارد که کل استان به این باشگاه افتخار می‌کند.

عالیشان گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات مربوط به این باشگاه را مرتفع کنیم و انتظار ما از آقای آذری این است که ضمن حمایت از همه ورزشکاران و قهرمانان در تمامی رشته‌ها، در رفع مشکلات باشگاه نساجی هم پیشگام باشد.

وی با بیان اینکه اهمیت هیات‌های ورزشی شهر‌هایی مثل قائمشهر هم تراز با هیات استان است، افزود: سال بسیار مهمی در ورزش داریم که سالی پر از ترافیک کاری است. در مسابقات آسیایی هانگژو، مسابقات آسیایی نساجی و سایر مسابقات پیش روی قطعا ورزشکاران ما به مانند همیشه افتخار آفرینی خواهند کرد. این شهرستان سهم بسیاری در افتخارآفرینی‌ها داشته است و باید به تمامی رشته‌های ورزشی در این شهر توجه شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر نظارت بر باشگاه‌ها، گفت: مدیران ورزشی ما باید هوشیار باشند و باید باشگاه‌های ورزشی مدیریت شوند و با باشگاه‌های متخلف برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرشاد آذری ۴۹ ساله با مدرک تحصیلی دکترای مدیریت ورزشی، از مدیران باتجربه و کاربلد مازندران است و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر، بابلسر، چالوس و سرپرستی هیات ورزش‌های رزمی استان بخشی از سوابق آذری در دوران کاریش می‌باشد./باشگاه خبرنگاران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :