آخرین عناوین

يکشنبه 3 ارديبهشت 1402-10:56 کد خبر:118810

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال یک ‌طرفه شدند

رئیس پلیس راه مازندران ‌از یک طرفه شدن جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب از تردد سنگین در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد و اظهار داشت:‌ با توجه به حجم بالای سفر در چند روز گذشته جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یکطرفه شد.

براساس این گزارش، وی افزود: بار برگشت مسافران در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال‌‌ و ورود وسایل نقلیه از کرج و تهران به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران در ادامه درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده های پل دزدبن ، انارک و هزارچم را شاهدیم‌.

وی تصریح کرد: در محور هراز و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک‌، محمدآباد‌، بایجان‌، شاهان دشت‌، گزنک‌، رینه و آب اسک تردد سنگین است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در محور سوادکوه در هر دو مسیر رفت و برگشت تردد روان است تصریح کرد: محورهای مازندران فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

به گفته جهان تاب با توجه به حجم بالای ترافیکی به رانندگان توصیه می‌شود با ایمنی در جاده‌های مازندران رانندگی کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با تاکید بر پرهیز رانندگان از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز با توجه به حجم بالای ترافیکی یادآور شد: رانندگی با سرعت مطمئنه به ویژه در مناطق کوهستانی سبب ایجاد آرامش در سفر خواهد شد و لذا از رانندگان تقاضا داریم در طول مسیر از توقف در نقاط خطرناک که با ریزش سنگ ممکن است همراه باشد پرهیز کنند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :