آخرین عناوین

پنجشنبه 31 فروردين 1402-23:44 کد خبر:118770

‌معاون سیاسی، امنیتی استاندار خبر داد:

تبعات منازعه مسلحانه روستای دانیال متل قو/ فرمانده انتظامی عباس‌آباد برکنار شد

‌معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: فرمانده انتظامی عباس‌آباد، با دستور فرمانده‌ انتظامی ا‌ستان مازندران عزل شد.


به گزارش خزرتیترخبر، روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: در پی حادثه روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد،  ‌فرمانده انتظامی عباس‌آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان برکنار شد.

براساس این گزارش، وی با تاکید بر عهد دولت با مردم برای تامین منافع آنها افزود: ‌انقلاب اسلامی تامین منافع مردم را مقدم بر هر چیزی می‌داند و از این رو با دستور ویژه استاندار مازندران ماجرای روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد وارد مرحله بررسی همه جانبه شد.

سلگی تصریح کرد: قصور یک فرد به معنای زیر سئوال رفتن خدمات دستگاه و سازمان نیست و فراجا با تقدیم 13 هزار شهید نقش بی بدیلی در تامین امنیت مردم داشته است.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: امروز برای دومین بار با دو خانواده داغدار گفتگو کردم و عرض کردم مراحل رسیدگی به این واقعه تلخ تا احقاق حق کامل مردم عزیز و محجوب ادامه دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، 26  فروردین معاونت تولیت موقوفه عام دانیال در روستای دانیال برای مالکیت زمینی در این روستا اقدام به فنس کشی و جانمایی کانکس کرده بود که با واکنش اهالی روبرو و درگیری منجر می‌شود.

با بالا گرفتن درگیری‌ها و ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیات امنای دفتر موقوفه و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی شهرستان عباس آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از فوت 2 عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و مصدومیت 3 نفر دیگر بر سر اختلافات ملکی در موقوفه عام دانیال در سلمانشهر خبر داده بود.

به گزارش خزرتیترخبر، دانیال یکی از روستاهای بخش سلمانشهر عباس آباد است که در سال های پیش به ویژه سال 1394 هم اهالی این روستا نسبت به وقفی بودن گستره زیادی از زمین های این روستا و مشکلات عدم ساخت و ساز، دریافت انشعابات آب، برق و گاز و کشت و کار روی این اراضی خریداری شده نارضایتی خود را به مسوولان ابراز داشتند و خواستار تعیین تکلیف این اراضی شده بودند./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :