آخرین عناوین

پنجشنبه 31 فروردين 1402-17:34 کد خبر:118760

فرمانده پلیس راه کندوان هشدار داد:

هشدار سقوط سنگ از ارتفاعات کندوان/ رانندگان در حاشیه جاده توقف نکنند

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره احتمال ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات گفت:  از مسافران و رانندگان درخواست می شود در حاشیه این جاده توقف نکنند.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد احمدی با اشاره به ترافیک فوق سنگین در این محور کوهستانی از بامداد امروز پنجشنبه و احتمال ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده توقف نکنند.

براساس این گزارش، فرمانده پلیس راه کندوان افزود: برابر آخرین وضعیت ترافیک محور کندوان کماکان اتوبان تهران و البرز با ترافیک فوق سنگین حدود۱۴ کیلومتری به سمت شمال روبرو است و پیش بینی می شود همین وضعیت تا ساعت ۲۴ امروز به طول انجامد.

وی اظهارداشت: کاربران جاده‌ای و مسافران از توقف در حاشیه این جاده و رودخانه های منطقه پرهیز کنند.

به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ دیروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان مازندران به اجرا در آمد.

فرمانده پلیس راه کندوان تاکید کرد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

به گفته احمدی این محور از ساعت چهار بامداد امروز پنجشنبه به علت ترافیک فوق سنگین در محدوده شهرستانک از سمت مرزن آباد تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند. محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

به گزارش خزرتیترخبر، مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :