آخرین عناوین

دوشنبه 21 فروردين 1402-14:7 کد خبر:117458

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

رشد ۱۳ درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۱۴ نفر سال گذشته به علت حوادث کار جان خود را از دست داده اند و این میزان رشد ۱۳ درصدی داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر، علی عباسی اظهار داشت: ۱۱۴ نفر سال گذشته به علت حوادث کار جان خود را از دست داده اند و این میزان رشد ۱۳ درصدی داشته است.

براساس گزارش، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: از این تعداد ۱۱۱ تن مرد و بقیه تن زن هستند که بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشت.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان به ترتیب شهرستان ساری با ۱۶، قائمشهر با ۱۴ و نور با ۱۳ مورد بیشترین فوتی و شهرستان سوادکوه، رامسر و گلوگاه هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۵۳ نفر، برق گرفتگی با ۲۶، اصابت جسم سخت با ۲۰، و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

عباسی ادامه داد: براساس تفکیک ماه، تیر با ۱۸، خرداد با ۱۵ مورد بیشترین و فروردین با سه مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است و سنین ۴۱ تا ۴۰ سال با ۳۲ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۷ فوتی کمترین آمار را داشتند.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۲ مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد کاهش داشت./پزشکی قانونی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :