آخرین عناوین

يکشنبه 20 فروردين 1402-12:18 کد خبر:117434

‌‌مدیرکل مدیریت بحران ‌مازندران خبر داد:

طوفان مازندران را درنوردید/ قطعی برق در برخی مناطق

‌مدیرکل مدیریت بحران ‌مازندران: اکنون گروه های ارزیابی در شهرستان های مختلف در حال بررسی میزان خسارت به وجود آمده ناشی از وقوع طوفان شب گذشته هستند.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدی مدیرکل مدیریت بحران ملزندران با تاکید بر اینکه هشدار‌های لازم مبنی بر وزش باد در مناطق مختلف مازندران ارائه شده است، اظهار داشت: شاهد وزش باد از غرب مازندران به سمت مناطق شرق استان هستیم. 

براساس این گزارش،وی با تاکید بر اینکه قطع برق در نوشهر و ساری و در بخش‌هایی از مناطق دیگر گزارش شده است، افزود:‌ حداکثر سرعت باد گزارش شده تا ساعت 22:30 شنبه 19 فروردین 1402 در ‌رامسر ‌‌76 کیلومتر بر ساعت‌، در نوشهر 86 کیلومتر بر ساعت، در آمل و بابلسر نیز 72 کیلومتر بر ساعت و در  قائمشهر نیز 61 کیلومتر بر ساعت و  ساری نیز حدود 48 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است‌.

محمدی خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش اداره کل مدیریت بحران استان مازندران وزش باد شدید که بعد از ظهر دیروز از سمت غرب استان شروع شده بود کل استان را در بر گرفت که این پدیده موجب قطع برق شهری و روستایی در شهرهای رامسر، چالوس، نوشهر، بابلسر، نکا، ساری و بهشهر شد که با تلاش نیروهای مربوطه برق  مناطق وصل شده و تلاش برای برطرف شدن مشکل سایر مناطق ادامه دارد.

مدیرکل بحران استانداری مازندران اضافه کرد: حداکثر سرعت وزش باد مربوط به شهرستان نوشهر با 86 کیلومتر برساعت است.

براساس پیش بینی ها،وزش باد تا نیمه های شب ادامه داشت و برخی خطوط انتقال برق در مناطق غرب مازندران و جالوس آسیب دید و هرگونه خسارت احتمالی اطلاع‌رسانی می‌شود.

آتش‌سوزی نیزار در حاشیه رودخانه بابلرود بدون خسارت مهار شد

آتش برافروخته شده در حاشیه رودخانه بابلرود واقع در محدوده شهرک آزادگان  پس از وزش شدید باد به سرعت گسترش یافته و موجب آتش سوزی نیزار های حاشیه رودخانه شد.

این حادثه با حضور آتش نشانان ایستگاه های شماره دو و پنج سازمان پس از حدود یک ساعت تلاش به طور کامل مهار اطفا شد و خسارت در بر نداشت.

همچنین سقوط یک اصله درخت بر روی خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان شریعتی موجب بروز خسارت به دو دستگاه خودرو سواری برلیانس و ریو شد.

براساس این گزارش،آتش نشانان ایستگاه شماره چهار و شش سازمان با حضور در محل حادثه بی درنگ با استفاده از اره‌ موتوری و تجهیزات موجود این درخت را برش داده و به حاشیه خیابان منتقل کردند  و پس از ایمن نمودن محل به عملیات خود خاتمه دادند./تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :