آخرین عناوین

يکشنبه 20 فروردين 1402-8:22 کد خبر:117425

سرپرست اداره کل منابع طبیعی مازندران – نوشهر خبر داد:

ضرب و شتم جنگلبانان توسط قاچاقچیان چوب/حمله با اره موتوری!

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر از درگیری قاچاقچیان چوب با نیروهای جنگلبانی در شهر نشتاورد تنکابن خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مهرداد خزایی پول در خصوص ماجرای درگیری قاچاقچیان چوب با جنگلبانان اظهار کرد: در پی گشت و مراقبت از عرصه‌های منابع طبیعی در مناطق جنگلی شهر نشتارود مامورین منابع طبیعی در ساعتی گذشته با تعدادی از قاچاقچیان چوب در حین قطع درختان برخورد و متهمین به مامورین منابع طبیعی حمله ور و یکی از جنگل‌بانان را مصدوم و روانه بیمارستان می کنند.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: قاچاقچیان چوب با سلاح سرد و دستگاه اره موتوری به مامورین حمله و به درگیری و نزاع با مامورین منجر شده که در این درگیری یکی از جنگلبان از ناحیه سر و صورت مصدوم شد.

به گفته خزایی متهمان پس از مصدوم کردن این مامور از صحنه جرم فرار کردند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر، تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع ضمن عیادت و دلجویی از جنگلبان مصدوم، فرمانده یگان حفاظت و رییس حراست اداره کل و سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد، سریعا اقدامات لازم را در خصوص برخورد قاطع از طریق مقامات قضایی انجام شد

به گزارش خزرتیترخبر، وی گفت: قاچاقچیان فراری بومی منطقه هستند و شناسایی شده اند و موضوع، از زمان وقوع به دادستان شهرستان نشتارود گزارش شده و پرونده با دستور ویژه دادستان در حال رسیدگی است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :