آخرین عناوین

شنبه 19 فروردين 1402-10:45 کد خبر:117399

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

۱۲ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به کاهش مناطق آبی کرونایی گفت: ۱۲ شهرستان استان زرد کرونایی هستند.


به گزارش خزرتیترخبر،عباس علیپور با اشاره به تداوم کاهش مناطق آبی و افزایش مناطق نارنجی در نقشه رنگ بندی کرونایی استان اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، استان مازندران همچنان از وضعیت قرمز کرونایی خارج است.

براساس این گزارش، وی افزود: با این حال شهرستان‌های گلوگاه، آمل، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، کلاردشت و رامسر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، همچنین مناطق وضعیت آبی استان در نقشه کرونایی شامل ۳ شهرستان میاندورود، قائمشهر و سیمرغ است.

وی با بیان این که ۱۲ شهرستان استان نیز جزو مناطق زرد نقشه کرونایی است، خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری شد.

به گزارش خزرتیترخبر، 24 ساعت گذشته ۳۵ بیمارتازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۲۲ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۱۶۴ نفر رسید که از این تعداد ۴۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمارجدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۹ نفر ترخیص شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون مورد فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۱۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۳۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت ۳ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز ۹ بیمار کرونایی بستری شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی همچنین گفت: شبانه روز گذشته، مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید./علوم پزشکی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :