آخرین عناوین

جمعه 11 فروردين 1402-18:3 کد خبر:117240

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اعلام کرد:

بوستان‌های غرب مازندران در روز طبیعت بسته است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران اعلام کرد: تمامی بوستان ها و تفرجگاه های جنگلی این مناطق در روز طبیعت به حرمت ماه مبارک رمضان بسته است.


به گزارش خزرتیترخبر، مهرداد خزایی پول اظهار داشت : تمامی بوستان ها و تفرجگاه های جنگلی این مناطق در روز طبیعت به حرمت ماه مبارک رمضان بسته است.

براساس این گزارش، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران افزود: این تصمیم در پی نشست هفته جاری با فرمانداران و دیگر مسئولان مرتبط این مناطق گردشگر پذیر گرفته شد.

وی به مردم بومی، مسافران و گردشگران طبیعت دوست توصیه کرد: به منظور پاسداشت حرمت ماه مبارک رمضان در چنین روزی برای ورود به این تفرجگاه ها برنامه ریزی نکنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران گفت : دست کم ۵۰۰ نفر از همکاران و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی غرب مازندران عهده دار چنین مسئولیتی در آن روز را دارند.

خزایی پول افزود : درصورت مشاهده مسافران و گردشگران در این بوستان ها و پدیده روزه خواری براساس تصمیم های اتخاذ شده برابر قانون با این افراد متخلف برخورد خواهد شد.

این مسئول در این زمینه از فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی این مناطق خواست تا همراهی بیشتری با ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این مناطق داشته باشند.

۳۳ پارک و تفرجگاه جنگلی با چشم اندازهای منحصر بفرد در غرب مازندران وجود دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، نوشهر، رویان، کلاردشت، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر جزو مناطق غرب مازندران به شمارمی آیند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :