آخرین عناوین

چهارشنبه 9 فروردين 1402-14:34 کد خبر:117191

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

بازداشت سارق زورگیر در ساری

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری زورگیری که با ورود به عنف از زنان سرقت می‌کرد، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر،علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از زنان در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

براساس این گزارش،وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباختگان دریافتند، سارق زورگیر پس از ورود به داخل مغازه با استفاده از باطری شیشه‌ای شکسته، اقدام به تهدید و سرقت گوشی اندروید، گردنبند طلا و دو انگشتری طلا و از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در موردی مشابه نیز، سارق زورگیر با استفاده از چاقو و تهدید یک زن، جواهرات وی را به سرقت برد.

قیصری با اشاره به حساسیت موضوع و ابعاد روانی آن در جامعه از پیگیری ویژه پرونده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و افزود: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سارق حرفه‌ای که دارای سوابق متعدد کیفری در سطح شهرستان ساری بوده، مورد شناسایی قرارگرفت و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

قیصری با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس منکر ارتکاب هرگونه بزه شد، گفت: متهم در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود و به دو فقره سرقت به عنف اقرار کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم با صدور قرار مناسب قضائی روانه زندان شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :