آخرین عناوین

پنجشنبه 3 فروردين 1402-23:4 کد خبر:117055

بازهم تاخیر در پرواز و سردرگمی مسافران:

تاخیر چند ساعته پرواز مشهد ساری هواپیمایی آسمان ، مسافران را کلافه کرد

تاخیر چندین ساعته پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد مشهد به شهرهای شمالی ایران، داد مسافران را در فرودگاه مشهد درآورده است.


به گزارش خزرتیترخبر، متاسفانه پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در روز جاری از ساعات پیش از ظهر مقاصد گرگان و ساری با تاخیرهای متعدد هنوز انجام نشده است.

براساس این گزارش،قرار بود پرواز مشهد به ساری هواپیمایی آسمان ساعت 14 و 40 دقیقه انجام که علیرغم اعلام پرواز در ساعت 17 و 30 متاسفانه تا لحظه ارسال خبر هنوز این پرواز انجام نشده است.

متاسفانه هیچ مسئولی در فرودگاه مشهد پاسخگوی مسافران نبوده و روند تاخیر پروازها توسط شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به سایر خطوط هوایی دیگر بیشتر است.

از سویی بر اساس مشاهدات خبرنگار ما مستقر در فرودگاه مشهد، تنها یک پرواز امروز مشهد به ساری هواپیمایی وارش در موعد مقرر انجام شده است که انتظار می رود در ایام پیک مسئولان این شرکت بومی مازندران نسبت به افزایش پروازهای خطوط هوایی شمال به مقصد مشهد اقدامات عاجلی صورت دهند.

به گزارش خزرتیترخبر،امید است مسئولان وزارت راه و شرکت هواپیمایی توجه ویژه ای به بی توجهی شرکت های هواپیمایی داشته باشند و جریمه های سنگینی را برای این شرکت ها صورت دهند./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :