آخرین عناوین

چهارشنبه 2 فروردين 1402-13:16 کد خبر:117023

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

خروج سامانه بارشی از فردا در آسمان مازندران

معاون هواشناسی مازندران گفت: امروز کماکان در ارتفاعات بارش باران و برف و کاهش دید را خواهیم داشت و به‌ تدریج از میزان ابرناکی کاسته می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم و طی هشدارهایی اطلاع‌رسانی بود شاهد بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان بودیم که بیشترین بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته تا صبح امروز بازیارخیل میاندورود ۴۹، داراب‌کلای میاندورود ۳۷، کیاسر ۳۶، دنا علیای چالوس ۳۲، نوشهر ۳۱، بورخانی سوادکوه ۳۰ میلی‌متر به ثبت رسید.

براساس این گزارش،بیشترین برف از شوراب سوادکوه و دناعلیای چالوس ۳۰ و بطاهرکلای بلده ۲۰، دلیرچالوس و اندوار آمل با ۱۲ سانتی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز کماکان بارش باران و در ارتفاعات هم بارش برف و کاهش دید را خواهیم داشت، تصریح کرد: صبح پنج‌شنبه بارش‌های پراکنده ادامه دارد و به ‌تدریج از میران ابرناکی کاسته می‌شود و به ‌تدریج جو پایداری حاکم خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، اسدی یادآور شد: روزهای شنبه و یک‌شنبه هم آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر خواهیم داشت و دریای مازندران امروز به‌ صورت مواج پیش‌بینی می‌‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :