آخرین عناوین

پنجشنبه 18 اسفند 1401-21:55 کد خبر:116764

با حکم معاون وزیر نیرو صورت گرفت:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای مازندران

با حکم معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل جدید شرکت آب ‌منطقه‌ای مازندران معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر، حیدر داوودیان با حکم معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران معرفی شد.

بر اساس این گزارش، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون امور اقتصادی استانداری مازندران و تعدادی از مسئولان استانی در سالن شهید فروزان این شرکت برگزار شد.

حیدر داوودیان معاون پیشین طرح و توسعه آب‌منطقه‌ای مازندران با دریافت حکم انتصاب، برای یک دوره دو ساله به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت معرفی شد.

در حکم محمد جوانبخت خطاب به مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران، راهبردهای مد نظر برای توسعه طرح‌های مرتبط با آبیاری و آبرسانی و مدیریت منابع آب تشریح و بر اجرای درست آن‌ها تاکید شده است.

برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط با اولویت‌های عمومی و تخصصی ابلاغی وزیر محترم نیرو، اجرای کلیه وظایف مندرج در اساسنامه شرکت و برنامه‌های ابلاغی مجمع عمومی، هیئت مدیره و تکالیف قانونی مرتبط با بخش آب و بهره‌برداری بهینه از منابع آب موجود به منظور حفظ پایداری و امنیت منابع آبی در حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش خزرتیترخبر، حیدر داوودیان از خرداد 1397 مسئولیت معاونت طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران را بر عهده داشت،در کارنامه اجرایی وی معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب‌منطقه‌ای گلستان نیز ثبت شده است./وزارت نیرو

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :