آخرین عناوین

چهارشنبه 26 بهمن 1401-14:50 کد خبر:116206

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:

آغازمحدودیت تردد در راه های مازندران/یک طرفه شدن هراز وکندوان

مرکز مدیریت راه های مازندران محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در راه های استان را اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران این محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده به مدت پنج روز از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود و براساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه جاری از محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

براساس این گزارش،همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه م ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود، به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه مورخ‌های ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۸ تا ۳۰ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

در محور سوادکوه، تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری ممنوع است. همچنین اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار کرد: جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف گیر استان از جمله ارتفاعات جاده هراز، کندوان و سوادکوه هم اکنون برفی و محور‌های ساحلی بارانی و لغزنده است.

محسن هاشمی افزود: رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چرا که احتمال سقوط بهمن، ریزش سنگ و رانش کوه در این محور‌ها وجود دارد.

وی گفت: رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند و از عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی افزود: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند./مدیریت راه های مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :