آخرین عناوین

چهارشنبه 26 بهمن 1401-13:0 کد خبر:116204

پس از باخت مقابل مس کرمان:

استعفای مطهری از سرمربیگری نساجی مازندران

سرمربی نساجی بعد از شکست این تیم در کرمان مقابل مس استعفای خود را اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، حمید مطهری در اولین چالش سرمربیگری خود در این فصل هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و در شرایطی که تیمش علیرغم نوسانی که در کسب نتیجه داشت، در پایان هفته بیستم جایگاه دهم را به خود اختصاص داده، بعد از شکست برابر مس کرمان از سمت خود استعفا داد.

براساس این گزارش، نساجی امروز در شرایطی که با گل دقایق ابتدایی توانسته بود در کرمان از حریف خود پیش بیفتد در ادامه با دریافت دو گل، شکستی دیگر در کارنامه‌اش ثبت شد، این در حالیست که نساجی طی 6 بازی اخیر تنها موفق به کسب دو امتیاز شده بود تا از این جهت در شرایط مناسبی پیش نروند.

مطهری که پیش از این نیز در چند مرحله گلایه‌هایی را نسبت به عملکرد بازیکنان خود مطرح کرده بود، اکنون با تحمل هشتمین شکست فصل تصمیم به پایان همکاری با این تیم را گرفت.

سرمربی مستعفی نساجی که این خبر را در حاشیه نشست خبری بعد از بازی مقابل مس کرمان اعلام کرده بود، در اینباره اینطور گفته است: از هیات مدیره تشکر می‌کنم و همین جا استعفای خودم را از سرمربیگری نساجی اعلام می‌کنم، امیدوارم این تیم روزهای خوبی را در آینده ببیند، هرچند با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم جایگاهمان در جدول خیلی خوب است اما من ایده‌آل گرا هستم، دوست دارم تیمم برای رده‌های بالا بجنگد،این اتفاق نیفتاد، از همه تشکر و عذرخواهی می‌کنم، استعفای خودم را اعلام می‌کنم.

این استعفا در شرایطی شکل گرفته است که چندی پیش حدادیان مالک باشگاه نساجی قرارداد حمید مطهری را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده بود و انتظار می‌رفت او در لیگ بیست و سوم نیز کار را در این تیم دنبال کند.

واکنش مدیرعامل نساجی به استعفای حمید مطهری

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرعامل باشگاه نساجی با کناره گیری مطهری مخالفت کرد و به این ترتیب به نظر می‌رسد جدایی سرمربی از تیم محبوب قائمشهر اتفاق نمی‌افتد.

ایزد سیف‌الله پور درباره استعفای حمید مطهری از سرمربیگری نساجی پس از شکست مقابل مس کرمان، اظهار داشت: به تیم مس کرمان تبریک می‌گویم، به هر حال او ناراحت و مقداری عصبانی بود اما چنین اتفاقی نمی‌افتد، مطهری برای این باشگاه زحمت کشیده و ما هم قدرددان و قدرشناسش هستیم، اجازه بدهید فردا بنشینیم و در این مورد صحبت کنیم، مطهری مقداری عصبانی است و تصور می کرد امروز تیمش برنده باشد، خودمان هم ناراحت هستیم اما باید به وی کمک کنیم، باید به مطهری که مربی جوانی است، اعتماد کرد و به او فرصت داد، نمی‌توانیم به همین راحتی مربی خود را بسوزانیم.

وی درمورد اینکه پیش از این مسابقه زمزمه‌ها و نظراتی مطرح شد که این مربی را آزار داده و همین امر شایعه کمرنگ اولتیماتوم باشگاه نساجی به مطهری را به راه انداخت، گفت: هیچ اولتیماتومی به مطهری داده نشده است، فضای مجازی آزاد است و از یک بچه 5 ساله تا یک خانم و آقای 90 ساله می‌توانند در آن نظر بدهند، طبیعی هم است وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، عده‌ای دلخور هستند، به همه هواداران حق می‌دهیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم اما از این اتفاقات خیلی برای نساجی افتاده است، مطمئن باشید این بار هم جمعش می‌کنیم، در تمام دنیا هم چنین اتفاقاتی طبیعی است، لیورپول و چلسی چند هفته نتیجه نگرفتند، در ایران هم فولاد نتیجه نگرفت./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :