آخرین عناوین

سه شنبه 25 بهمن 1401-17:16 کد خبر:116177

رئیس شورای شهر ساری خبر داد:

استعفای سرپرست شهرداری ساری

رئیس شورای شهر ساری گفت: مصطفی احمدی فولادی از سمت سرپرستی شهرداری استعفا داد.


به گزارش خزرتیترخبر، پرویز شعبانی عصر سه شنبه در جلسه شورای شهر ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث رسول مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، با اشاره به انتخاب شهردار ساری در جلسه قبلی شورا گفت: اکنون زمان همگرایی برای ارتقا سطح کارآمدی شهرداری و خدمت رسانی به شهروندان است.

براساس این گزارش، وی افزود: لذا انتظار داریم مسئولان اجرایی استان و شهرستان از مدیریت شهری مرکز استان حمایت کنند چون مرکز استان پیشانی استان هست و توسعه مرکز استان زمینه ساز توسعه کلیت استان خواهد شد.

شعبانی از مدیران شهرداری و شهرداران مناطق نیز خواست با جدیت به موضوع مهم خدمت رسانی بیندیشند.

وی سپس به استعفای مصطفی احمدی فولادی از سمت سرپرستی شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: اگر شورا با این استعفا موافقت کند باید نسبت به انتخاب سرپرست جدید تا صدور حکم قطعی شهردار از سوی وزارت کشور اقدام کنیم.

در ادامه استعفای احمدی فولادی به رأی گذاشته شد که مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت و از زحمات ایشان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی به عمل آمد، سپس از اعضا در مورد معرفی گزینه تصدی سرپرستی شهرداری نظرخواهی شد که سید افشین راسخ و سید حسن احمدی طی نامه‌ای محمد حسین قبادی را به عنوان گزینه سرپرستی معرفی کردند و قبادی با کسب ۸ رأی موافق به عنوان سرپرست جدید شهرداری ساری انتخاب شد.

به گزارش خزرتیترخبر، گفتنی است در ادامه جلسه، اعضای شورا در مورد آخرین طرح‌ها و مصوبات کمیسیون‌ها تصمیم گیری کردند که تمدید قرارداد استفاده رایگان اهالی هنر از خانه هنرمندان و مجوز بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر از جمله تصمیمات این جلسه بوده است./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :