آخرین عناوین

شنبه 15 بهمن 1401-21:56 کد خبر:115871

فرمانده انتظامی کلاردشت اعلام کرد:

راننده متخلف در کلاردشت بازداشت شد/تکذیب خبر ضرب وشتم

فرمانده انتظامی کلاردشت از بازداشت راننده متخلف فاقد گواهینامه در شهرستان و کشف مقادیری مشروبات الکی از خودروی وی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامی کلاردشت از بازداشت راننده متخلف فاقد گواهینامه در شهرستان و کشف مقادیری مشروبات الکی از خودروی وی خبر داد.

براساس این گزارش، وی افزود: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی حین اجرای مأموریت و کنترل عبور و مرور به یک دستگاه خودرو وانت دوکابین پیکاپ مظنون شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با متوقف کردن خودرو در بررسی‌های اولیه دریافتند، راننده خودرو فاقد گواهینامه رانندگی بوده و با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو مقادیری مشروبات الکلی کشف کردند.

اکبرنژاد، افزود: مأموران با حکم قضائی قصد انتقال خودرو به پارکینگ را داشتند که راننده متخلف در طول مسیر با مأمور پلیس درگیر و بعلت نامعلومی دچار بیماری شده و سریعاً به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت ضمن تکذیب هرگونه خبر ضرب و شتم متهم از اقدامات اولیه پزشکی در مرکز درمانی خبر داد و افزود: وضعیت مزاجی متهم رضایت بخش و تحت درمان است که پس از تکمیل درمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی خواهد شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :