آخرین عناوین

سه شنبه 11 بهمن 1401-20:16 کد خبر:115751

بازار داغ دستگیری مدیران خاطی در مازندران:

دستگیری یکی از مدیران سابق اجرایی ساری

با اقدام به‌ موقع اداره کل اطلاعات استان و صدور دستور به هنگام و قانونی از سوی مقام قضایی یکی از مدیر سابق اجرایی شهرستان ساری به ‌‌دلیل اختلاس و ارتشا دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، یکی از مدیران سابق اجرایی شهرستان ساری به‌‌دلیل اختلاس و ارتشا دستگیر شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری از از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرائم مالی و اقتصادی است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اقدام به موقع اداره کل اطلاعات استان و صدور دستور بهنگام و  قانونی از سوی مقام قضائی، یکی ازمدیرسابق اجرایی دستگیر شد.

این مقام عالی قضایی افزود: در همین راستا در یکی از شعب  دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، پرونده ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی در پایان با تاکید براینکه فعالیت تمام کارکنان ادارات، سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی یا وابسته به دولت، در سطح استان زیر ذره بین دستگاه های نظارتی خواهد بود، اظهار داشت: دستگاه قضائی از هیچ اقدامی که در راستای سالم سازی و فساد ستیزی در مراجع اداری باشد، دریغ ننموده و در برخورد قانونی با متعدیان به حقوق بیت المال، هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد./دادگستری مازندران

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :