آخرین عناوین

سه شنبه 11 بهمن 1401-10:26 کد خبر:115731

پلیس راه مازندران هشدار داد:

رانندگان از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی خودداری کنند

پلیس راه مازندران گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی خودداری کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید که با بارش برف در ارتفاعات نیز همراه است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و محورهای برف‌گیر این استان خودداری کنند.

براساس این گزارش،  یدالله جهان‌تاب روز سه‌شنبه اظهار داشت: به علت شرایط جوی ناپایدار، شب گذشته در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه بارش برف گزارش شد و احتمال لغزندگی سطح جاده ها در روز جاری دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به استقرار نیروهای پلیس و راهداری در محورهای کوهستانی مازندران اظهار داشـت: با انجام به‌موقع عملیات نمک پاکشی در شب گذشته توسط نیروهای راهداری، تمام محورهای کوهستانی و برف‌گیر این استان باز و تردد خودروها نیز به کُندی در جریان بود.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در هنگام سفر به محورهای کوهستانی و برف‌گیر مازندران، علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن سامانه گرمایشی خودرو نیز اطمینان حاصل کنند و لباس گرم و مواد غذایی نیز به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران، وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی این استان را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و افزود: در محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و سوادکوه تردد خودروها هم اکنون به صورت عادی و روان در جریان است. گزارش شده است فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

جهان‌تاب با بیان اینکه محورهای شمالی بارش برف و باران گزارش شده است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری و با سرعت مطمئن رانندگی کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ و شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

به گزارش خزرتیترخبر، مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :