آخرین عناوین

دوشنبه 12 دی 1401-12:27 کد خبر:115211

مديرکل فرودگاه‌هاي استان مازندران خبر داد:

بهره برداری از سامانه ILS فرودگاه شهدای ساري تا پایان دی ماه

مديرکل فرودگاه‌هاي استان مازندران گفت: براساس برنامه، سامانه ILS فرودگاه شهدای ساري تا پايان دي ماه به بهره برداري می رسد.


به گزارش خزرتیترخبر، سعدالله وطن‌خواه اظهار کرد: پروژه نصب سامانه ILS فرودگاه شهدای ساری به اتمام رسیده و پس از یک نوبت فلایت چک، منتظر فلایت چک بعدی و تایید نهایی هستیم که به نظر می رسد، در تاریخ 20 تا 25 دی ماه انجام شود و به محض تایید نهایی فلایت چک، پروژه 60 میلیاردی سامانه ILS به بهره برداری می رسد.

براساس این گزارش، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درخصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی و نوسازی ترمینال فرودگاه شهدای ساری، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها، شامل توسعه یکصد مترمربعی ترمینال از 800 به 900 مترمربع بوده و درحال حاضر 90 درصد پیشرفت داشته و در دهه اول بهمن به بهره برداری خواهد رسید.

وطن خواه درباره سامانه سوییچینگ فرودگاه شهدای نوشهر، عنوان کرد: در حال حاضر این سامانه مورد استفاده قرار گرفته است اما افتتاح رسمی آن، در دهه مبارک فجر خواهد بود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با اشاره به برنامه های جدید پروازی که در راستای رونق پروازهای فرودگاه شهدای ساری انجام شده است، افزود: پروازهای عتبات عالیات که پیش از این دو بار در هفته انجام می شد، اکنون به شش پرواز رسیده و نیز دو پرواز جدید در هفته در مسیر ساری، چابهار و بالعکس برقرار شده است./اداره کل فرودگاههای مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :