آخرین عناوین

پنجشنبه 1 دی 1401-12:49 کد خبر:113966

رئیس اتحادیه میوه و تره ‌بار مرکز مازندران خبر داد:

جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران تا پایان امسال

رئیس اتحادیه میوه و تره ‌بار گفت: پروژه میدان میوه و تره‌ بار مرکز مازندران ۲۲ بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود و کار انتقال و جابه‌جایی پایان امسال انجام می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، حکایت بعضی از پروژه‌ها و گره‌ها در نوع خود شنیدنی است که میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران یکی از همین پروژه‌ها است که بیشتر از ۱۵ سال زمان برد.

براساس این گزارش، طی سال‌های گذشته وعده‌های مختلفی در ارتباط با افتتاح این پروژه داده شده اما از آن زمان تاکنون هنوز به بهره‌برداری نرسید.

شاید بارها و بارها در رسانه‌ها بحث آغاز عملیات و تکمیل پروژه میدان بار ساری که بار ترافیکی شدیدی در کمربندی شمالی این شهر ایجاد می‌کند رسانه‌ای شده است، حتی برخی از مسئولان از جمله فرماندار وقت ساری تصمیم به پلمب این مرکز گرفته بود.

واقع شدن میدان میوه و تره‌بار در این مسیر پرتردد مشکلات زیادی برای شهروندان به دنبال داشته به‌ طوری‌ که شهروندان روزانه ترافیک‌های چند ساعت را تجربه می‌کنند و فصل برداشت مرکبات و هلو و شلیل دردسر مردم بیشتر می‌‌شود.

عملیات اجرایی پروژه میدان بار ساری سال ۸۶ آغاز شده درحالی‌ که به نظر می‌رسد این پروژه جز قدیمی‌ترین پروژه‌ها که در مرکز استان مازندران به بهره ‌برداری نرسیده اما اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم افتاده، خیلی از نشُدها به شُد تبدیل شده که این پروژه هم جز همان‌ها بوده است.

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران ، اظهار کرد: پروژه میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران ۲۲ بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود و کار انتقال و جابه‌جایی میوه و تره‌بار ساری پایان امسال انجام می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با اشاره به پیشرفت ۹۸درصدی پروژه میدان میوه و تره‌بار ساری، گفت: محوطه پروژه و راه‌ارتباطی باقی مانده که درحال انجام است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :