آخرین عناوین

پنجشنبه 1 دی 1401-8:29 کد خبر:113962

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

تغییر ساعات پرواز در فرودگاه ساری

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از تغییر ساعت پرواز‌های روزانه در فرودگاه بین المللی شهدای ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: ساعت پرواز‌های روزانه در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در راستای ترمیم و بهسازی سطوح پروازی و ارتقای سطح ایمنی پرواز‌های، این فرودگاه در طی بازه زمانی اول تا پنجم دی ماه امسال به محدوده زمانی ساعت  ۱۳ لغایت ۲۴  شیفت پیدا می‌کند.

براساس این گزارش، وی افزود: با توجه به ضرورت الزامات عملیاتی و اهمیت شاخص ایمنی پرواز‌ها، با هماهنگی ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و اعلام به شرکت‌های هواپیمایی، در طول مدت ۵ روز، عملیات بهسازی و ترمیم سطوح پروازی از ساعت ۲۴ لغایت ۱۳ روز بعد انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های ایمنی و عملیاتی فرودگاه بین المللی شهدای ساری طی سال‌های اخیر را مطلوب توصیف کرد و افزود: ۱۵ طرح بهسازی امسال در فرودگاه بین المللی شهدای ساری و ۸ طرح نیز در فرودگاه‌های شهدای نوشهر و رامسر در حال انجام و یا به اتمام رسیده است.

وطن خواه گفت: اعتبارات تخصیص یافته به این طرح حدود ۱۹۰ میلیارد ریال بود که تمام آن از طریق شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین و تخصیص یافته است

به گزارش خزرتیترخبر، فرودگاه بین المللی شهدای ساری هم اکنون در مسیر‌های مشهد - تهران - عسلویه - شیراز - چابهار - کیش - بندرعباس - اهواز و نجف اشرف خدمات پروازی به مردم ارائه می‌کند./فرودگاه های مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :