آخرین عناوین

پنجشنبه 24 آذر 1401-22:21 کد خبر:113783

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس اعلام کرد:

وجود ۵۷ هزار بیکار در شرق مازندران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شمار بیکاران سه شهرستان شرق استان را ۵۷ هزار نفر اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، غلامرضا شریعتی ظهر پنجشنبه در همایش سرمایه گذاری شرق استان با اشاره به وجود ۵۷ هزار بیکار در شرق استان اظهار داشت: از این تعداد ۳۲ هزار نفر در بهشهر، ۱۵ هزار نفر در نکا و ۱۰ هزار نفر در گلوگاه ثبت شدند.

براساس این گزارش، وی بر لزوم چاره اندیشی برای رفع مشکلات بیکاران تاکید کرد و خواستار تغییر و ارتقای نگرش سرمایه گذاری در استان شد و گفت: بسیاری از مشکلات و گره‌های سرمایه گذاران ناشی از مجوزهای تأیید محور است.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران سبب رفع مشکلات اشتغال و سرمایه گذاری می‌شود، عملکرد ونگرش نادرست در حوزه سرمایه گذاری طی دهه‌های گذشته را سبب بروز مشکلاتی دانست و خواستار تغییر این نگرش شد.

سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران نیز میزان تولید ناخالص داخلی شرق استان را ۱۰ درصد ذکر کرد و گفت: برای توسعه سرمایه گذاری زمان اعطای مجوزها از شش ماه به یک ماه رسیده است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با بیان اینکه دولت در حوزه سرمایه گذاری و زیرساختی گام‌های ارزشمندی برداشته است، گفت: تصویب سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی برای رفع چالش کم آبی و اعطای پنج مجوز سرمایه گذاری خارجی در سال جاری از جمله اقدامات است./ مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :