آخرین عناوین

پنجشنبه 17 آذر 1401-12:17 کد خبر:113582

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خبر داد :

آسیب جزئی هشت واحد مسکونی در زمین‌لرزه شهرستان نور

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: هشت واحد مسکونی در بخش بلده شهرستان نور در زمین ‌لرزه ۴.۳ ریشتری صبح امروز آسیب جزئی دیده است.


به گزارش خزرتیترخبر، حسینعلی محمدی اظهار داشت: در کمتر از ۱۰ دقیقه بعد از وقوع این زمین‌لرزه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های ستادی و اجرایی خدمات‌رسان در نقاط مختلف شهرستان نور به حالت آماده‌باش درآمدند.

براساس این گزارش، وی با بیان این که، خوشبختانه زمین لرزه ۴.۳ ریشتری در شهرستان نور تلفات جانی در پی نداشت، گفت: در مناطق روستایی به هشت خانه خسارت جزئی وارد شد که با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کمترین زمان ممکن برای بازسازی این واحدهای مسکونی اقدام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تاکید کرد: این زمین‌لرزه به تاسیسات خدماتی و انرژی از جمله دکل‌های برق و مخابرات و همچنین لوله‌های گاز و آب آشامیدنی هیچ‌گونه خسارتی وارد نکرد و تمام اهالی منطقه اکنون در حال انجام فعالیت روزانه خود هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، محمدی با بیان این که، احتمال پس لرزه در شهرستان نور و دیگر شهرستان‌های همجوار در ساعت‌های آینده وجود دارد، اضافه کرد: علاوه بر این که نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل به سر می‌برند، شهروندان نیز نکات ایمنی در مواجهه با زمین لرزه احتمالی را رعایت کنند./ایرنا

زلزله‌ 4.3 ریشتری مازندران را لرزاند

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :