آخرین عناوین

جمعه 4 آذر 1401-14:17 کد خبر:113252

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

احتمال لغو یک‌ طرفه شدن محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: قرار بود از ساعت ۱۳ محدویت یک ‌طرفه در محور کندوان اجرا شود که این محدودیت باتوجه به شرایط عادی ترافیکی اجرا نشد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه‌ مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد روان و در برخی مقاطع پرحجم خودروها در محورهای شمال هستیم.

براساس این گزارش، وی در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، افزود: قرار بود محور کندوان از ساعت ۱۳ امروز از مسیر کرج به شمال ممنوع شود که اعمال این محدودیت باتوجه به شرایط عادی ترافیکی اجرا نشد و در صورت ترافیک این محدودیت اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی‌ها از،محور هراز کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا ساعت ۲۴ امروز جمعه چهارم آذر ماه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راه‌ مازندران با اعلام اینکه اعمال محدویت‌ها به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :