آخرین عناوین

دوشنبه 23 آبان 1401-9:24 کد خبر:111197

نفرات تیم ملی فوتبال برای جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد:

۴ مازندرانی در لیست کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی اعلام شد که مازندران ۴ نماینده در این جام دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی اعلام شد که مازندران ۴ نماینده در این جام دارد، سرانجام بعد از کش و قوس های فراوان کارلوس کی‌روش لیست تیم ملی را صادر کرد، بر این اساس ۲۵ بازیکن زیر از سوی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی انتخاب شدند.

براساس لیست سرمربی تیم  فوتبال ایران در گروه دروازه‌بان‌ها: علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی، پیام نیازمند.

مدافعان: رامین رضاییان، صادق محرمی، حسین کنعانی، سیدمجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی.

هافبک‌ها: روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی کریمی، احسان ‌صفی، سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی‌زاده.

مهاجمان: علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون، مهدی طارمی و مهدی ترابی.

مازندران این دوره یک بازیکن بیشتر از دوره قبل در روسیه دارد. در روسیه سه بازیکن مازندرانی در تیم ملی حضور داشتند. رامین رضاییان، امید ابراهیمی و مرتضی پورعلی گنجی سه بازیکن مازنی در روسیه بودند.

اما برای قطر، حالا بعد مصدومیت امید ابراهیمی و خط خوردن سامان فلاح، شجاع خلیل‌زاده(بهنمیر)، رامین رضاییان(ساری)، مرتضی پورعلی‌گنجی(بابل) و ابوالفضل جلالی(آمل) چهار بازیکن مازندرانی حاضر در تیم ملی خواهند بود.

به گزارش خزرتیترخبر، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ورود به دوحه روز چهارشنبه در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش پیش از جام جهانی به مصاف تونس خواهد رفت و ۳۰ آبان نیز در اولین بازی خود در این رقابت‌ها مقابل انگلیس قرار می‌گیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :