آخرین عناوین

دوشنبه 9 آبان 1401-12:40 کد خبر:110879

قابل توجه مسئولان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان :

خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر قائم شهر دردسرساز شد

خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر قائم شهر که عموما درمان بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی را بر عهده دارد، ماه ها است که دردسرساز شده است .


به گزارش خزرتیترخبر، خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر قائم شهر به گونه ای مشکل آفرین شده است که هم اکنون اکثر بیماران برای تهیه سی تی اسکن به بیمارستان رازی و یا بیمارستان های شهرهای دیگر مراجعه می کنند.

مراجعه بیماران به بیمارستان رازی علاوه بر افزودن بر حجم مراجعات به این بیمارستان موجب کندی خدمات و نارضایتی مردم می شود .

براساس این گزارش، از سویی مراجعه بیمارانی که تحت پوشش درمانی تامین اجتماعی هستند به بیمارستانی که  بیمه خدمات درمانی - دانشگاه علوم پزشکی - را پوشش می دهد موجب پرداخت هزینه های بیشتر از بیماران می گردد که این خود در کنار دیگر دردهای بیماران بر مشکلات مالی آنان نیز می افزاید .

یکی از بیماران در این باره گفت: جدای از مشکلات رفت و آمد به بیمارستان رازی که در محدوده پرترافیک شهر  قرار دارد وقتی به مراکز درمانی دیگر برای انجام سی تی اسکن مراجعه می کنیم با شمار زیادی از بیماران مشکوک به آنفلانزا و راهروهای شلوغ مواجه می شویم که نگرانی ها را زیاد می کند .

یکی دیگر از بیماران نیز می گوید : از آنجا که بیمارستان رازی زیر نظر تامین اجتماعی نیست ، مجبوریم با مبلغ بیشتری هزینه سی تی اسکن را پرداخت کنیم که با توجه به شرایط مالی بیماران ، مشکلات دیگری بر ما افزوده می شود .

به گزارش خزرتیترخبر، به نظر می رسد تعمیر و راه اندازی مجدد این دستگاه مهم باید در اولویت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان باشد تا بیش از این بیماران این بیمارستان منطقه ای و بزرگ ، در مشکلات فراتر از بیماری خود گرفتار نشوند./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :