آخرین عناوین

چهارشنبه 4 آبان 1401-9:36 کد خبر:110757

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

تولید کنندگان در مازندران برای دریافت مجوز همچنان به ۱۶ اداره سر می زنند!!

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تولید کننده برای دریافت مجوز باید ۱۶ اداره سربزند و فرآیند صدور مجوز بین شش ماه تا دو سال طول می کشد.


به گزارش خزرتیترخبر، کمال علیپور  با تاکید براین که کسب و کار را تسهیل و نگرانی اشتغال را رفع کنیم، گفت: برخی دستگاه ها مقابل قانون تسهیل کسب وکار مقاومت می کنند.

وی بروکراسی اداری را از جمله موانع فراروی ذکر کرد و گفت: بین ۱۳ تا ۱۶ اداره در صدور مجوز دخیل هستند و فرایند صدور مجوز بین شش ماه تا دو سال طول می کشد و برخی از مدیران از سامانه تسهیل کسب وکار اطلاعی ندارند.

براساس این گزارش، وی با اظهار این که پنجره واحد کسب وکار طراحی و راه اندازی شد اما برخی از دستگاه های برابر آن مقاومت می کنند، همچنان تولید کننده باید برای دریافت مجوز به ۱۶ اداره سر بزند در حالی تمامی مجوزها یا ثبت محور و یا تائید محور هستند.

علیپور با بیان این که تمامی مجوزهای صادره در استان ثبت محور به شمار می رود، گفت: در این سامانه هرکسی ورود پیدا کند ظرف سه روز باید مجوز دریافت کند و تمامی دستگاه ها آن را امضاء کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار پایش و ارزیابی ادارات شد و گفت: استانداری باید متخلفان را معرفی کند تا جرم انگاری شود در حالی که در قانون کسب وکار و زنجیره خرد نتوانستیم به اهداف دست یابیم./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :