آخرین عناوین

سه شنبه 3 آبان 1401-20:19 کد خبر:110744

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد:

احمدی‌نژادی‌ها دو گروه هستند

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: احمدی‌نژادی ها دو گروه هستند عده‌ای که همراه با آرمان‌های انقلاب و نظام بودند و تعدادی که خودشان را جدا کردند.


به گزارش شمال نیوز، رحمت‌الله نوروزی، نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی  خود از وزیر کار گفت: با توجه به اینکه حدود ۱۲ سال است که رهبر معظم انقلاب سال‌ها را با نام تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند امیدوارم مرتضوی با تجربه‌ای که در سطوح ملی و استانی دارد بتواند در وزارتخانه موثری که حدود ۲۵ درصد در اقتصاد کشور سهم دارد مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشد و موفق شود.

براساس این گزارش، وی در واکنش به حضور مرتضوی در دولت احمدی‌نژاد افزود: مرتضوی تاکنون کارنامه سالمی داشته و بسیار هم تلاش کرده است،نکته مهم این است که احمدی‌نژادی ها دو گروه هستند عده‌ای که همراه با آرمان‌های انقلاب و نظام بودند و تعدادی که خودشان را جدا کردند،مرتضوی از جمله افرادی است که راه خود را از جریان انحراف جدا کرده است.

به گزارش خزرتیترخبر، نوروزی در پاسخ به اینکه سن مرتضوی حدود ۶۰ سال است ‌این نکته با شعار جوان‌گرایی رئیسی در تضاد نیست خاطرنشان کرد: تعهد در انجام کار، نظم و انضباط و برنامه‌ محوری اهمیت دارد، از طرفی با توجه به اینکه انتظار مقام معظم رهبری از دولت و مجلس انقلابی حضور در عرصه‌ها است مرتضوی یک چهره میدانی است./شمال نیوز

 🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :