آخرین عناوین

سه شنبه 3 آبان 1401-12:32 کد خبر:110732

با حکم معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت:

انتصاب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد

با حکم معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، محمدتقی انزان‌پور به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر،با حکم معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، محمدتقی انزان‌پور به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد .

براساس این گزارش، در بخشی از حکم علی‌اکبر صفایی خطاب به محمد‌تقی انزان‌پور ، بر توسعه سرمایه‌گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقا فعالیت‌های ارزش‌افزوده ؛ بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا ، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش خصوصی و ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت‌های دریایی و بندری ، حفظ محیط زیست و امنیت دریانوردی (ISPS Code) و اهتمام در جهت توسعه حما و‌نقل چند وجهی و ‌زنجیره تامین با محوریت افزایش سهم بندر امیرآباد از ترانزیت منطقه ای دریای خزر تاکید شده است .

 

صفایی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بر توجه جدی به ارائه خدمات بندری و دریایی با کیفیت و سریع ؛ فرایند سازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک و اهتمام جدی برای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد در راستای دولت مردمی تاکید کرده است .

محمدتقی انزان پور دارای مدرک کارشناسی ازشد حقوق بین الملل و‌دانشجوی دکترای حقوق بین الملل است.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل بنادر و‌ دریانوردی استان مازندران ، مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بنادر و‌ دریانوردی و‌ معاون اداری مالی و طرح و‌ توسعه اداره کل بنادر و‌ دریانوردی استان مازندران از جمله سوابق انزان پور طی قریب به ۲۹ سال فعالیت در سازمان بنادر و‌ دریانوردی است.

گفتنی است، پیش از این ، محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بود./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :