آخرین عناوین

سه شنبه 3 آبان 1401-10:54 کد خبر:110725

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

جاده‌های کوهستانی و ساحلی بارانی و لغزنده است/تداوم بارش‌های پاییزی تا امشب

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون برخی جاده‌های کوهستانی و ساحلی مازندران بارانی و لغزنده است.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما به بارش باران شب گذشته در محور‌های کوهستانی و ساحلی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون برخی جاده‌های کوهستانی و ساحلی مازندران بارانی و لغزنده است.

جهان تاب افزود: به دلیل لغزندگی جاده‌ها در ارتفاعات و محور‌های ساحلی به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه امروز هیچ محدودیت ترافیکی در جاده های استان اعمال نمی شود گفت: هم اکنون آمد وشد خودر‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

کارشناس هواشناسی مازندران نیز گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، هوای استان امروز ابری و بارانی همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.

محمد تاکامی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی امشب از آسمان استان خارج می‌شود، افزود: هوای مازندران از فردا تا ظهر جمعه آفتابی و گرم خواهد بود.

وی گفت: سامانه بارشی دیگر مجددا از عصر جمعه وارد استان می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران ادامه داد: دریای خزر امروز مواج است و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب نیست.

تاکامی گفت: کجور نوشهر با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای ۵ درجه بالای صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارش باران به ترتیب ۱۸ و ۱۳ میلیمتر در ورکی ساری و کیاسر یانه سر بهشهر ثبت شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :