آخرین عناوین

پنجشنبه 21 مهر 1401-21:5 کد خبر:110485

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

کندوان امروز درصورت ترافیک یک ‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درصورت افزایش حجم ترافیک محور کندوان امروزیک ‌طرفه می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به ‌صورت روان برخی مقاطع پرحجم است.

وی افزود: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک در محورها هستیم که در ساعات بعدازظهر از حجم بیشتری برخوردار است و در همین راستا بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از کرج به‌ سمت مرزن‌آباد به‌ صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت درصورت بروز ترافیک اجرا می‌شود.

جهان‌تاب یاداور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به ‌صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌ صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه اجرای محدودیت‌ها به‌ صورت مقطعی در جاده‌های شمال خواهد بود، خاطرنشان کرد: رانندگان برای سلامت خود و خانواده به توصیه‌های پلیس توجه کنند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :