آخرین عناوین

سه شنبه 19 مهر 1401-9:42 کد خبر:110435

در اداره صمت مازندران این روزها چه می گذرد!!؟

آزمون قانون مداری برای سرپرست صمت مازندران!!!

به سرپرست صمت مازندران که این روزها حتی از مدت قانونی دوره سرپرستی اش نیز گذشته توصیه می شود، با بی قانونی بر حواشی پایه های لرزان مدیریت خود نیافزاید.


به گزارش خزرتیترخبر، اتاق های اصناف به عنوان یکی از مهمترین تشکل های مردمی و صنفی همواره از اهمیت فراوانی در خدمات رسانی به آحاد جامعه برخوردار بوده است تا جایی که همه مردم به نوعی و به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کارکرد آن ارتباطی معنادار دارند .

درمرکز استان مازندران نیز که انتخابات این اتاق در روزهای گذشته برگزار گردید اما به بهانه های مختلف از سوی برخی از اعضای منتخب ، تشکیل جلسه تعیین هیئت رئیسه هنوز برگزار نشد ، این در حالی است که دیگر مراکز استان ها و شهرستان ها و حتی اتاق ایران هیئت رئیسه های خود را شناختند .

به نظر می رسد اداره کل صمت مازندران که با سرپرستی اداره می شود و انتقادات فراوانی به عملکرد آن وجود دارد باید مور قانون را اجرا و نمی گذاشت برخی با بهانه تراشی مانع اجرای قانون شوند .

بدون تردید افرادی که از شرکت در جلسه تعیین هیئت رئیسه اتاق اصناف ساری ، سرباز زدند باید استدلال و مدارک مثبته خود را مبنی بر موجه بودن غیبت خود ارائه و سرپرست صمت مازندران به عنوان رئیس کمیسیون نظارت بدون هیچ اغماضی نسبت به راست آزمایی آن اقدام و نتیجه را به افکار عمومی اعلام نماید .

آنچه سرپرست صمت مازندران باید بداند اینکه ؛ این روزها در آزمونی بزرگ قرار گرفته و باید بدون توجه به توصیه ها و رفتارهای سیاسی برخی صاحبان نفوذ ، مور قانون را به اجرا درآورده و نگذارد ساحت مقدس اصناف به لابی های سیاسی و پشت پرده آلوده شود .

به گزارش خزرتیترخبر، به آقای فانی که این روزها حتی از مدت قانونی دوره سرپرستی اش نیز گذشته است توصیه می شود ، با این بی قانونی تحت نفوذ برخی چهره های سیاسی و اقتصادی ، بر حواشی پایه های لرزان مدیریت خود نیافزاید و خود را از صندلی مدیرکلی بیش از گذشته دور نکند .

رسانه ها نیز به عنوان چشم بینای افکار عمومی فضای حاکم بر این اداره کل را رصد و اجازه نخواهند داد برخی مدیران بر طبل بی قانونی بکوبند./(جعفر رعیت. 54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :