آخرین عناوین

يکشنبه 17 مهر 1401-18:39 کد خبر:110396

رییس پلیس راه مازندران خبر داد:

محور هراز، گلوگاه و بهشهر به صورت مقطعی مسدود می شود

رییس پلیس راه مازندران از مسدود شدن مقطعی محورهای هراز، گلوگاه به دامغان و بهشهر به نکا به صورت مقطعی در مهرماه امسال خبرداد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب شامگاه یکشنبه اظهار داشت: تردد خودرو در محور هراز از ۱۰ مهرماه تا ۲۰ اسفند ماه امسال از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روزهای شنبه و از ساعت هفت تا ۱۷ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۹ تا ۱۰۸ این مسیر  همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

براساس این گزارش، وی اظهار داشت: محور گلوگاه به دامغان از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه جاری به صورت ۲۴ ساعته  به‌ علت اجرای عملیات احداث آبرو در راستای رفع نقاط حادثه خیر و افزایش ایمنی راه در کیلومتر ۱۰ مسدود و تردد خودروها در این مدت از محورهای جایگزین ساری- کیاسر- دامغان، بندرگز - وزوار- نیالا و یا پاسند - یخکش انجام می شود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها محور بهشهربه نکا از ۱۷ تا ۲۷ مهرماه جاری به صورت ۲۴ ساعته، به‌ علت اجرای عملیات بهسازی و تعمیر و مرمت آبرو آسیابسر، از کیلومتر ۱۸ تا ۴۰۰ و ۱۸ تا ۵۰۰ همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

جهان تاب، وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :