آخرین عناوین

شنبه 9 مهر 1401-15:44 کد خبر:110233

خط و نشان استاندار مازندران به مدیران:

مدیران ناتوان به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند

استاندار مازندران گفت: مدیران ناتوان در اجرای مصوبات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌ گذاری به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استانداری معرفی خواهند شد.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محمود حسینی‌ پور روز شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌ گذاری در سالن جلسات استانداری مازندران اظهار داشت: مدیران ناتوان در اجرای مصوبات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استانداری معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش، استاندار مازندران اظهار داشت:در جلسات استانی مصوبات خوبی در حوزه‌های مختلف اشتغال‌زایی و سرمایه‌ گذاری گذرانده می‌شود ، اما در اجرا با چالش‌هایی مواجه هستیم که باید این نقیصه هرچه سریع‌تر با افزایش نظارت و بازرسی‌ها برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: بازرسانی را برای نظارت بر حُسن اجرای مصوبات کارگروه اشتغال استان مامور کردیم که در صورت قطعی شدن ناتوانی مدیر در انجام وظایف ماموریت داده شده به طور حتم پیگیری‌های قانونی در این حوزه انجام خواهد شد.

استاندار مازندران گفت : در بحث حمایت از سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار با هیچ مدیری شوخی نداریم و باید طبق زمان‌بندی تمامی مصوبات در این حوزه در گام اجرایی قرار گیرد.

حسینی‌پور در ادامه با بیان این که مدت زمان صدور مجوزهای سرمایه ‌گذاری در استان باید حداقل به یک ماه برسد ، گفت : دیگر دوران معطل کردن بخش خصوصی پشت در اتاق مدیران گذشته است و همه ما وظیفه داریم در خدمت فعالان اقتصادی برای رشد و شکوفایی مازندران باشیم.

به گزارش خزرتیترخبر، وی تصریح کرد : برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان به بخش خصوصی جزو ماموریت‌های ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در استان است که طبق هماهنگی‌های انجام شده این همایش در اوایل بهمن ماه امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به این که زهکشی اراضی کشاورزی در مازندران باجدیت دنبال شود، افزود: برای تحقق این امر کارگروه ویژه‌ای در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محیط زیست
    پنجشنبه 14 مهر 1401-10:44


    محیط زیست مازندران را دریابید.